Co gały widziały
-
@Free Your Mind
-
free
Nasz Dziennik , najbardziej nieobiektywna gazeta w Polsce jak nie na świecie
-
@thaer
ciekawą prawidłowością jest to, że rozpowszechnia się historie w formie: "jedna pani drugiej pani", czyli nie ma nawet relacji z pierwszej ręki. Jest to intrygujące w kontekście choćby wczorajszego spotkania prokuratorów z rodzinami ofiar, na którym, jak wiemy, nic nowego, co nie byłoby znane z mediów, tymże rodzinom nie powiedziano.
Pozdr
-
@FYM tak - i pojawiają się 'voice'y' od sformułowań w stylu
'analfabetyzm funkcjonalny' rodem z GieWu i szkoły neurofizjologii im. Kaszpirowskiego :).
-
@wikary
mylisz się - o to miano rywalizuje Gazeta Wyborcza z gadzinówkami z Korei Płn. i Kuby.
-
A trzeźwy
to on był ten dziadek?!
-
@FYM jeszcze ciekawostka - dla biednych dzieci
co w tym tekście jest bulwersującego?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cichociemni
Ciekawe czy zgadną po nauce historii z TVNu.
Albowiem jeszcze jacyś cichociemni żyją tyle, że w III RP w biedzie i bez fanfar.
Pozdrawiam FYMku i witam serdecznie.
-
@Free Your Mind
No właśnie o to mi chodzi - kiedy w naszym neokomunistycznym kraju dzieje się coś złego - odbiera się komuś dzieci bezprawnie (przepraszam za porównanie) od razu zbiega się setka albo i nawet ćwiartka "najlepszych" dziennikarzy śledczych gotowych do podjęcia wątku. Kiedy trzeba ewakuować krowy od razu pojawia się amfibia z kamerami oraz śmigłowiec wsi48 nad głowami gotowy śledzić przebieg wydarzeń. Teraz nic takiego nie ma miejsca. Zajmują się oni kolejnym sondowaniem pozbawionego elit społeczeństwa na temat podatków. Przecież to koszmar.
Prokuratorzy którzy zajmują się sprawą winni udać się do swych komputerów oraz poszukać informacji o tym co piszą ludzie w necie. Wróć - oni nie powinni się przecież tym zajmować, bo ja w dalszym ciągu nie rozumiem tego, że skoro usiłuje się nam wmówić, że był to lot CYWILNY dlaczego bada zamach prokuratura Wojskowa. Przecież to już o czymś świadczy.
To wszystko co się dzieje, to jest jakiś zły sen, przecież aby to wszystko przejrzeć oraz zrozumieć, nie potrzeba lat nauki. Wystarczy zdrowy rozum.
Straszne to wszystko.
Pozdro.
-
@wikary
"NDz" jest jedyną gazetą, która regularnie pisze o Smoleńsku. Nie znam innej - pomijając tygodniki, oczywiście. Do miana najbardziej nieobiektywnej pretenduje "GW", w której nawet prosta informacja jest skażona indoktrynacją neokomunistyczną.
-
@tolkien.friend
to jest pytanie, bo ponoć o tej porze wszyscy w Smoleńsku jeszcze w domach byli. No więc on albo na tej działce poimprezował i właśnie wstał, obudzony hukiem silników, albo imprezował od piątku i huk go oszołomił jeszcze bardziej.
-
@biedronka
nie korzystam z wikipedii, niestety :)
pozdr
-
@thaer
gdyby podatki podnosili jedynie wyborcom PO, to nie miałbym nic przeciwko temu. Natomiast smutna prawda jest taka, że za chorą politykę gabinetu ciemniaków, my wszyscy zbierać będziemy cięgi.
Pozdr
-
Dziadek powinien zobaczyć jeszcze, jak się nasza rządowa
maszyna kołysze we mgle, to byłoby niezbitym dowodem na to, że się śp. L. Kaczyński z śp. gen. Błasikiem szarpał o stery nad głową śp. A. Protasiuka.
Naprawdę się dziwię, że wycięli mu ten kawałek relacji.
-
@wikary
Coz ty mozesz wiedziec o swiecie.....
-
@ossala1703
zaraz, zaraz, może dziadek pojawi się w programie "Teraz MY" albo w "Superwizjerze" i opowie wszystko ze szczegółami, podając przy tym nazwę wódeczki, którą sobie na działeczce w sobotni ranek popijał.
-
@Free Your Mind
...gdyby podatki podnosili jedynie wyborcom PO....
Jakież to proste i- genialne!
Tak! Tak! Tak!
:)))))
-
@thaer
nie wiem, czy słuchałeś w RM parę dni temu relacji ze spotkaniami z rodzinami ofiar, gdzie jest wypowiedź A. Melaka o tym, jak wyglądały niektóre oględziny ciał ( Identyfikacja ciał). Otóż ciało jednego z generałów pokazane zostało rodzinie nieprzygotowane (nieumyte, ze śladami krwi itd.). Na pytanie członka rodziny skierowane do Rosjanina "okazującego" ciało, czemu nie jest ono przygotowane, (mówi Melak): "Rosjanin wziął butelkę wody i zaczął przy córce i tym adiutancie to ciało myć".
Ta scena, w której jakiś ruski mundurowy od niechcenia polewa wodą zwłoki polskiego generała na oczach zdruzgotanej rodziny - jest chyba najlepszym przykładem obecnego upadku polskiego państwa.
Pozdr
-
@błotosmętek
sobota - po piątku ludzie w Rosji dosypiają.
-
@hanka
no chyba wyborcy PO z miłości do swej partii i do gajowego (którego portrety powinny wisieć w każdej szkole, a nie tylko w ambasadach - mam nadzieję, że akademie i apele szkolne ku jego czci będą obowiązkowe) - zgodzą się na to.
:D
-
@Free Your Mind
Akurat tej audycji w RM nie słuchałem czas mi na to nie pozwalał oraz natłok pracy. Jednak słyszałem te wypowiedzi Pana Melaka w innych stacjach oraz audycjach. Chyba nawet w relacji z posiedzeń komisji ds. Smoleńska w niezależna tv. Znam te wypowiedzi. Kiedy ich słuchałem włos stawał mi dęba. Znam przypadek tego "zupełnie przypadkowego" zamieszania w kwestii identyfikacji ciał bliskich. Ja bym zwrócił uwagę na to iż podczas przesłuchania JK dla sowieckich śledczych ponownie pytano go o kwestię wyceny śmierci brata, mówił o tym Mec. Rogalski jak dobrze pamiętam.
Co do polewania ciał wodą i po wykonaniu paru ruchów "myjących". Brak mi słów...
-
@FYM - w tym przypadku na szczęście.
bo ten GROM przy autentycznych Cichociemnych....
A swoją drogą podczas gdy akcja główna toczy się wokół smaków, tego co powinno być w pałacu 'elekta', portretów w ambasadach - ciekawe jak mało młodzież wie o tym co dzieje się z tymi prawdziwymi - bez tytułów, ale z autentycznym działaniem na rzecz kraju i autentycznym życiem - mało prasowym i mało TVNowym...
-
@hanka powinni za rozbudowę administracji i złodziejstwo
ale od tego powinna być prokuratura, która też przecież sprzeniewierza nasze- podatników pieniądze...
-
tolkien.friend, FYM
Uważajcie, bo jak za dziadkiem ujmą się jakieś rosyjskie służby to będzie publicznie za pomówienie przepraszać. I to po rosyjsku.
-
@thaer
jest też dzisiejsza, ciekawa wypowiedź M. Wassermann ( Polska prokuratura nie dysponuje niczym, co pozwoli jej prowadzić rzetelne śledztwo). Jedyna pociecha w tym narastającym rozczarowaniu i oburzeniu rodzin ofiar jest taka, że będą coraz mocniej naciskać na powstanie międzynarodowej komisji ds. katastrofy. Polskie instytucje, których psim obowiązkiem jest dążenie do prawdy, służą dalszemu zaciemnianiu całej sprawy.
-
@thaer
Tylko dodam: a przecież zamiast wody mogła być to wódka - tak zwana "Zgodo-Budujówka" o vol. 70 %. Łyk przed myciem i do roboty.
-
FYM
"NDz" powinien był jednak jakos skomentować te bzdury AMIELINA.
A. miał ponoć 500 METRÓW do miejsca "katastrofy" (biegiem kilka minut), juz cały teren był obstawiony. Gdy dobiegł, to był juz obstawiony "cały teren".
Czyli, wyglada na to, ze "strażacy" oczekiwali na "katastrofę" na tym własnie terenie.
No bo kiedy zdażyli go "obstawić".
I to w całości.
-
@błotosmętek
no a tymczasem - wedle dzisiejszej relacji M. Wassermann - polska prokuratura (pracując w Rosji) uczestniczyła w przesłuchaniach trzech świadków oraz w sekcji zwłok Prezydenta Kaczyńskiego.
Jak na tyle dni pobytu (część prokuratorów wyleciała przecież do Smoleńska i Moskwy już 10 kwietnia), to faktycznie kupa roboty śledczej.
-
Free.
Miło mi Cię powitać po dłuższej nieobecności. Byłem, czytałem ale komentować nie mogłem.
Gratuluję nowego numeru "Polis". Wracając do notki, ND przegiął z tym wywiadem. Ale dzięki temu wzbudził zainteresowanie pani Paradowskiej, która w autorskim przeglądzie prasy w TOK FM wspomniała o opisanym wycieku z tupolewa, przy okazji dogryzając ND jadowitymi uwagami.
W tym samym radiu usłyszałem dziś (rozmawiano tylko o PiS i J.Kaczyńskim) ciekawą tezę. Otóż za podniesienie podatków winnę ponosić będzie... PiS. Dlaczego? Bo nie krytykuje pomysłu Platformy, tylko się "wybrał do Smoleńska".
Pozdrawiam serdecznie.
M.
-
FYM,
Dobrze że w wypowiedzi Kaczyńskiego padły słowa o dymisji odpowiedzialnych w kanc. premiera za przygotowanie tej wizyty.Tylko jak zwykle żaden z dziennikarzy tego wątku nie pociągnie.
Pozdr.
-
@błotosmętek
Tam była 8.40 rano.
Czy ten dziadek, to nie ten sam, co widział więcej osób w "nieistniejącym" kokpicie?
-
@biedronka
wiesz, kto wie, czy nie wróci czas cichociemnych, jeśli dalej będzie forsowany plan podporządkowania Polski Rosji.
-
@jack
tyz prowda!
-
@unukalhai
no więc ja się starałem wyłowić część banialuków z tego, co podaje Amielin, ale faktycznie jakiś szerszy komentarz by się przydał.
-
@Gemba ciekawe kiedy PIS odpowie za rozbudowę administracji za rządów PO
bo że za zaniedbania MSWiA oraz MSZtu w sprawie Smoleńska - wiemy już, że odpowiada ś.p. Prezydent Kaczyński w końcu nie bez powodu właśnie teraz rozwija się śledztwo w sprawie pani Blidy.
Jak wyjdą inne przekręty za władzy PO ( o robieniu w balona powodzian nawet nie wspominam) to też wina będzie spoczywać na PISie. Ileż można eksploatować ten sam temat - jeśli się ma ludzi za idiotów?
-
@Free Your Mind
Bardzo Ci dziękuję za linka. Nie jestem w stanie śledzić wszystkiego... niestety, chociaż bardzo bym chciał.. Co do tego, iż rodzinom przekazywano informacje prawie w 100% znane z mediów to oczywiste. Niczego innego nie mogli im pokazać, bo nic innego tak naprawdę nie wiedzą oraz nie mają. Bo czekają na sowietów, oraz ich dobry strzał z sowieckiego ckm-a.
Zapewniana się rodziny o wszelkiej pomocy sowieckiej, skąd ja to znam. Jak w to można uwierzyć.
Wiesz Fymie - dobrze znasz moją opinię oraz to jak należy się z tym rozprawić. Choćby moja odpowiedź na twoje "TU III RP". Gdyby zaszła taka konieczność nie zawaham się, nie mam wiele do stracenia.
Po drugie, mydli się nam oczy w sprawie ekshumacji zwłok oraz czasu w jakim "należy się go przeprowadzić". Ja pragnę tylko przypomnieć o możliwościach techniki, które pozwalają doskonale schłodzić ziemię oraz samą trumnę celem dokonania sekcji zwłok zaraz po jej wydobyciu. Tak działają znane od wielu lat znane nam lodówki.
Ja mam tylko wrażenie że im bardziej rodziny i społeczeństw będzie naciskać, tym bardziej będzie się Ich oraz nas nazywać oszołomami oraz burzycielami wielkiej przyjaźni sowiecko-polskiej. A przez to już przechodziliśmy, może ja dobrze tego nie pamiętam, ale moja rodzina dba o to aby pamięć o prawdzie nie została zatracona.
-
@Free Your Mind
"NDz" jest jedyną gazetą, która regularnie pisze o Smoleńsku. Nie znam innej - "
a ja znam. To Gazeta Polska. Pozdrawiam serdecznie.
-
@thaer
Rejent Milczek mawiał, że "nie brak świadków na tym świecie"-. ...
-
@jack
Po co uważać, przecież to Graś będzie przepraszał.
-
@Gemba
wystarczy, że parę dni nie piszę posta, już jest długa nieobecność - jak ten czas leci :) Ja takiego radia, jakiego nazwę Ty podajesz, nie słucham i pewnie już nie będę słuchać, tak samo jak nie biorę do ręki "GW" czy innych neokomunistycznych "gazet lub czasopism". Kwarantannę medialną mam tak precyzyjnie opanowaną, że faktycznie tylko korzystam z mediów "oszołomskich", jak "NDz", RM, "GP", Niezależna.pl itd., dzięki czemu naprawdę czuję się jakoś zabezpieczony przed machiną kłamstwa i propagandy.
Cieszę się, że POLIS MPC Ci się podoba. Ta okładka z Ganem Ganowiczem oddaje mój nastrój :). A co do "winy PiS-u" w podnoszeniu przez ciemniaków podatków, to nie może być inaczej - dopóki kaczyści chodzą po ziemi, dopóty są winni wszelkich nieszczęść. A że partia "Jedna Rosja", która ma agendy w mainstreamie, nie tylko w establishmencie, nie może znieść myśli o niezależnym śledztwie ws. zamachu smoleńskiego, to normalne - ona musi czapkować Moskwie, bo z tego żyła od lat i żyje do dziś.
Pozdr
-
@xaoo
fym napisał że nie bierze pod uwagę tygodników. :)
-
@Hobo 2
dziennikarze mają ważniejsze sprawy niż ewentualne dymisje przedstawicieli gabinetu ciemniaków,
pozdr
-
@mdm
dwie godziny później.
-
@biedronka
"Ileż można eksploatować ten sam temat - jeśli się ma ludzi za idiotów?"
Można eksploatować bez końca :)
-
@xaoo
przecież to tygodnik, nie?
-
@03550
zgadza się, Graś przeprosi.
-
@thaer
"Ja mam tylko wrażenie że im bardziej rodziny i społeczeństw będzie naciskać, tym bardziej będzie się Ich oraz nas nazywać oszołomami oraz burzycielami wielkiej przyjaźni sowiecko-polskiej."
Z pewnością - tak zresztą dzieje sie już teraz. Agentura nie ma zahamowań. Nie ma jednak co przejmować się agenturą, tylko konsekwentnie dążyć do prawdy. Przyjdzie czas, że rozliczymy agentów z ich służby Moskwie.
-
M. Wiącek
jesli chodzi o Sowietów, znajdą zawsze tylu świadków, ilu ich będzie potrzeba.
I nawet zbytnio ich szukać nie muszą, bo świadkowie zgłaszaja się "na ochotnika".
Niestety, na tymswiecie mamy takich wałśnie świadków. Bo ci prawdziwi są zwykle na tamtym swiecie.
pozdr.
-
@Free Your Mind
Faktycznie, ale w tytule "gazeta" funkcjonuje...nie gniewaj się na mnie, patrzymy w jedną stronę. Pozdrawiam.
-
@Free Your Mind
Napisałeś:"wystarczy, że parę dni nie piszę posta, już jest długa nieobecność - jak ten czas leci."
Ta nieobecność to moja była. To ja bardzo długo nie komentowałem u Ciebie i e S24 w ogóle. Nie potrafiłem...
Słucham TOK FM od 6.30 do 8.30. Nie ma takiego radia, które tak skutecznie potrafi obudzić. Wystaw sobie: dwa razy w tygodniu Paradowska, raz w tygodniu Żakowski z Wołkiem i Władyką, na deser Wielowieyska. Nie usprawiedliwiam się, po prostu chcę wiedzieć co oni kombinują.
-
@obserwator z daleka
owszem. Prokuratorzy, zauważmy, w trakcie prowadzenia śledztw wysłuchują relacji złodziei, oszustów, morderców, malwersantów itd., a następnie analizują zeznania, by znaleźć sprzeczności, nieścisłości, przeinaczenia itd. Nawet bowiem fałszywe zeznania mogą stanowić dowód w jakiejś sprawie. Co do Amielina, nie ma wątpliwości, że pełni on istotną rolę w procesach dezinformacyjnych wokół Smoleńska, bo z jego relacji i materiałów korzysta cały mainstream.
Pozdr
-
@Wawrzyniec Pruski
jak ktoś w Boga wierzy, to nie może być pesymistą :)
-
Gdyby nie tragedia bysmy sie śmieli
Kiedyś chyba Napoleon, chciał podnieść podatki. Pytał się swego ministra finansów:
jak ludzie reagują?
Narzekają - odpowiedział minister
Podwyższyć -rzekł Napoleon
I co narzekają? - zapytał Cesarz
Tak - odpowiedział minister
Podwyższyć - znowu zadecydował Napoleon.
A teraz? - Zaptał sie ministra.
Narzekają - stwierdził kolejny raz minister.
- To podwyższaj aż do momentu kiedy zaczna sie śmiać...
Chyba MY zaczeliśmy sie już śmiac ...(gdyby to nie było tragiczne)
-
@unukalhai
komisja Burdenki znalazła stu świadków (m.in. ze Smoleńska :), nomen omen, tam najwyraźniej wyjątkowo czujna ludność zamieszkuje) na potwierdzenie tezy, że to Niemcy rozstrzelali polskich oficerów w Katyniu. Nic jedna nie przebije tego materiału TVN-owskiego, gdzie świadkiem katastrofy smoleńskiej było półtoraroczne dziecko, które o tej katastrofie opowiedziało dorosłym. To się nazywa spostrzegawczość.
-
@xaoo
tytuł to tytuł, ale "GP" codziennie nie wychodzi :)
Pozdr
-
@Gemba
ja wolę jak mnie śpiew ptaków budzi lub poranne słońce aniżeli politrucy :) Poza tym pamiętaj, że nadciśnienie (a to zwykle powoduje słuchanie politruków), to rzecz szkodliwa dla zdrowia. Jeśli zaś chcesz wiedzieć, co oni kombinują, to Ci powiem - chcieliby, by nas wszystkich albo nie było, albo byśmy siedzieli cicho. I zastanawiają się, jak to osiągnąć bez wprowadzania czołgów na ulice, bo tych czołgów do dyspozycji na razie nie mają.
Kiedyś, gdy powstanie Leksykon Propagandy Komunistycznej i Neokomunistycznej ci ludzie zajmą w nim zasłużone miejsca.
Pozdr
-
@Ambiwalentna Anomalia
my się śmiejemy odkąd usłyszeliśmy o "Irlandii 2" i "cudzie gospodarczym". Teraz to już raczej zaciskamy pięści.
-
FYM
Smoleńsk za Sowietów, zwłaszcza po II wojnie swiatowej, to miasto stricte garnizonowe (taki trochę większy Frankfurt nad Odrą). Albo nasza swojska Piła.
Gros mieszkańców to funkcjonariusze (z różnych słuzb i formacji siłowych) i ich rodziny.
A wszyscy z wytresowanym syndromem Pawki Morozowa.
-
Docent Amielin i dżungla luster
Kontrolerzy z wieży znikli, kabina pilotow znikła, kabina pasażerska znikła, na placu leży może ze 30-40% wraku i nie sposób się dowiedzieć gdzie reszta, drzewa wycięte, teren zaorany, i tylko docent Amielin chodzi i udziela wywiadów zagranicznej prasie?
Innym zabierali filmy lub karty pamięci, a docent od samego początku fotografował bez przeszkód?
Otóż ja w docenta Amielina nie wierzę.
Nie ma możliwości niezależnego sprawdzenia biografii Amielina jaka wisi w sieci. To może być rzeczywisty człowiek, a może być profesjonalnie zrobiona legenda (fikcyjna tożsamość) poskladana z fragmentow kilku życiorysóow rzeczywistych osób, grana przez zawodowca.
Jak dla mnie, docent Amielin to jest albo kret-dezinformator nadany przez FSB od samego początku, albo (bardziej prawdopodobnie moim zdaniem) rzeczywisty amator-entuzjasta, który dostał "propozycję nie do odrzucenia" w temacie kija i marchewki i wie, jakich granic mu nie wolno przekroczyć, jeśli ceni sobie życie wlasne i rodziny.
Szkoda czasu na te rewelacje. Zrobiono, bardzo sprawnie zresztą, to, co James J. Angleton, w swoim czasie szef pionu kontrwywiadu w CIA, nazywał "dżunglą luster" (wilderness of mirrors) - nie wiadomo gdzie jest prawda, gdzie jej odbicie, gdzie wierne, a gdzie krzywe.
Nie dowiemy się co się tam stało. Przynajmniej do czasu ucieczki jakiegoś nowego Mitrochina czy Gordijewskiego, dysponującego rzeczywistą wiedzą.
-
@unukalhai
miasto resortu, słowo daję :) A słyszałeś, że pewien gajowy mieszkał na osiedlu resortu?
-
@Free Your Mind
Ale to chyba pierwsza sugestia dotycząca awarii samolotu. Dotąd nic takiego się nie pojawiało. Trochę mało prawdopodobne, aby w skrzydle znajdowały się zbiorniki płynu.
Analiza cenna, dziękuję za wyszukanie i interpretację.
Pozdrowienia
-
błogosmętek
bez znaczenia.
W moim przekonaniu wypowiedzi Amielina to ruska fałszywka.
Nie wierzę w zadne relacje podawane stamtąd oficjalnie i pod swoim nazwiskiem.
Jesli takowe w tej konkretnej kwestii będa upubliczniane (obojętnie w jakiej formie), to znaczy, że dopuścił do ich rozpowszechnienia w takiej własnie formie ichniejszy cenzor.
pozdr.
-
@Stary Wiarus
możemy się dowiedzieć części tego, co się stało gdyby doszło do ekshumacji (wokół niej prokuratura już zaczęła robić problemy - no ale ona robi problemy od samego początku "śledztwa").
Co do Amielina ja również nie mam wątpliwości, że pełni rolę klasycznego ściemniacza i dostarczyciela lipnych dowodów. Z nim jednak jest trochę tak, jak z tymi wysypywanymi jak króliki z kapelusza, gostkami przyznającymi się do autorstwa filmiku 1.24. Skoro się takich ludzi wyciąga, by rozsiewali dalszą mgłę, to czyni się to dlatego, by przesłonić prawdę, którą zaczęli odkrywać inni.
Nie szukając analogii daleko. Po co Rosjanom była komisja Burdenki? Czemu chcieli w Norymberdze sądzić Niemców TAKŻE za Katyń? Przecież gdyby nie było dowodów na to, że za ludobójstwem stoją Rosjanie, to nie uruchamiana byłaby cała dezinformacyjna maszyneria.
Podobnie, sądzę, jest z zamachem smoleńskim.
-
@weronka
wiemy już (mam na myśli oficjalne przekazy, nie "oszołomskie"), że nieprawidłowo pracowała wieża. Wersja z awarią samolotu (po długim remoncie w Samarze) mogłaby być kolejną próbą ucieczki do przodu. Zawsze to lepiej skazać Wanię z wieży czy innego Wowę z Samary, aniżeli np. tych, co wysadzili samolot. Dla polskiej filii partii "Jedna Rosja" i tak by to było potwierdzenie, że przecież 10 kwietnia nic się nie stało.
Pozdr
-
@Free Your Mind
trzy babiszki niczym matrioszki dają radę. To sowietom wystarczy. :)
Pozdr.
-
@błotosmętek - Pojechać do Smoleńska i wypytać czyja to działka ze słynną brzozą.
Krótkie życie, choć szczęśliwe. Brak ochotników.
-
FYM, czekam az ktos przeprowadzi wywiad ze mna. mam takie wiadomosci!
najpierw wyjasnie. mnie tam tez nie bylo. ale w kokpicie mi tacy jedni mowili, ze widzieli urwana reke. zacisnieta byla na szyi pilotow (wszystkich) i (jednoczesnie!) na wolancie. w trzeciej... rece miala ona telefon satelitarny (!) i tam bylo echo ostatnich slow, ktore trudno zrozumiec bo okrutne tam mlaskanie odchodzi. po analizie, taki najwazniejszy mi powiedzial, ze to glos niezidentyfikowanego wlasciciela reki, ktory odczytano jako cos pomiedzy "jestem hartkorem" a "zadanie wykonane".
to wszystko mozna od razu drukowac, najlepiej w dernniku, tajmsie, njusuiku i, - no dobra, napisze choc sie brzydze - gazecie wyborczej.
-
@weronka
czy plyn tlumaczy awarie techniczna?
raczej nie. otoz mialem okazje ogladac spuszczane ze zbiornikow (w trakcie podchodzenia do ladowania) paliwo. paliwo to nie plyn hydrauliczny, ale i najprawdopodobniej wiekszos plynow o gestosci nie wiekszej od wody wyglada podobnie. otoz paliwo spuszczane ze skrzydel zamienia sie w aerozol, prawie niewidoczna mgielke. jesli nastapil przed wypadkiem wyciek plynu (ktorego jest znacznie mniej niz paliwa w zbiorniku) to slaow po nim na dzialce rolno-warzywno-brzoziannej by nie bylo po prostu.
jesli zas przyjac, ze ta wiadomosc to nie kolejna sciema i ze faktycznie COS tam bylo - to co najwyzej nastapil gwaltowny wychlust (czegos, ale czego?) w czasie zderzenia samolotu z geografia. paliwo nb by szybko wyparowalo. tudziez zajaby sie nim dziadek.
moim zdaniem brutalna sciema.
-
Zastanawia mnie tylko jedno, czy ruscy tak grają w gumy z polskimi "organami"
za ich zgoda czy może bez ich zgody.
W obu przypadkach jak najgorzej to świadczy o stanie naszych "organów"
P.S.
Nie podniosą PIT i CIT ... urrrrraaaa
PODNIOSĄ TYLKO VAT .... czy urywanie kurze złotych jaj trwa w najlepsze.
-
Free.
Dorzucę mały promyczek do tej TOKfmowej propagandy zawiązanej z katastrofą tupolewa. Funkcjonariusze mediów występujący dzisiaj u Paradowskiej (Janicki, Fąfara, prof.Markowski)zgodnie przebąkiwali o drobnych błędach i zaniedbaniach urzędników z kancelarii Premiera w czasie przygotowania wylotu Prezydenta do Smoleńska.
To w związku z zapowiedzią prokuratury o możliwości postawienia zarzutów w tej sprawie.
-
@foto52 - masz racje. graja...
ale nie bez zgody lub z nia. ony graja w duecie.
-
wolę jak mnie śpiew ptaków budzi lub poranne słońce aniżeli politrucy
Łono przyrody to dobra konkurencja dla zgrzytliwości świata.
Dobrze też zwrócić swoje "gały" ku temu, co realnie widać.
Jak się zalęga światło i życie w kielichu wilca. Satynowany połysk takiej sukieneczki i ten fenomen, że im głębiej w ten kielich się zagląda, tym więcej tam światła.

-
@wikary
taki komplement dla Gazety Polskiej?!
p.s. w tym wyścigu palma pierwszeństwa na wieki wieków w posiadaniu GWna
-
@Andrzej Dąbrówka

-
@Free Your Mind
A ta brzoza ciągle się przewija, i nawet był jej poświęcony osobny wpis, który autor definitywnie zamknął, to nie przestaje mnie zastanawiać. Od początku nie wierzyłem w wersję ze ścięciem brzozy która odwzajemniła się odcięciem skrzydła.
Po przeczytaniu wpisu Fyma uświadamiam sobie, że wprawdzie tyle razy widziałem tamto zdjęcie Amielina, to nie przyszło mi do głowy, że brzozę zmógł złamać silny podmuch z silników odrzutowych. To zwykły silny wiatr potrafi złamać grube dęby, a tutaj ciąg silnika odrzutowego z pewnością ma większą siłę niż jakikolwiek wiatr.
Dlaczego skrzydło nie mogło ściąć brzozy?
Samolot musiałby podwoziem zniszczyć całą tę chatkę dziadka. Podwozie to jest parę metrów, jeśli skrzydło miałoby ciąć brzozę na wysokości ok. 8 metrów, to przecież kołami by szorował po ziemi i chatka dziadka by się nie ostała.
-
@Free Your Mind
O informacjach pochodzących z Rosjii wiemy, co sądzić, prawda?
Mnie martwi, zdumiewa i bulwersuje co innego. Mianowicie wspólny front /medialny, ekspercki,polityczny etc./ atakujący Jarosława Kaczyńskiego za: mówienie w ogólę o Tragedii Smoleńskiej, za mówienie prawdy, co z takim rządem jak w Polsce stałoby się w normalnym kraju po tym, jak by w katastrofie poległo państwo, za zespół smoleński, za Macierewicza, za pytania o śledztwo w sprawie Tragedii...... za to,że żyje.
Dołączyli do tego i tzw. obiektywni komentatorzy, publicyści, eksperci......a nawet:) Migalski.
Nikt z nich nawet przez moment nie zastanowi się nad tym, co naród myśli / mam na myśli minimum 8 milionów/, nikomu z nich do głowy nie przyjdzie, że naród może mieć inne zdanie niż oni, nikomu z nich nie przyjdzie do głowy powołać się na opinię publiczną w sprawie Tragedii Smoleńskiej, chociażby prezentowanej na salonie24.
Oni mówią tylko za siebie, mówią głupio, plotą bzdury o wizerunkach, stylu, gadają niemerytorycznie, bo o wszystkim złym, co to niby Jarosław ma czynić i mówić,a nie o największej Trgaedii Narodowej, o beznadziejnym śledztwie, o utracie dowodów przez Polskę, o zdradzie po prostu.
Któregoś dnia słyszałam Passenta jak mówił, że zespół smoleński to zbrodnia, bo zbrodnią jest wciąganie w to rodzin ofiar. Pojęcie przechodzi...
I tak sobie myślę, czy to ja zwariowałam, czy oni pozamieniali się wszyscy głowami z......jak mówił klasyk.
Czy ktoś tym ludziom pistolet trzyma przy głowie, że właściwie wszyscy już dmuchają w rosyjską trąbę?
Co się dzieje?
Dopóki my zwykli polscy patrioci, dla których Polska jest najważniejsza nie weźmiemy sprawy w swoje ręce i nie będziemy manifestować masowo swojego sprzeciwu 10 każdego miesiąca - dopóty nie zamilkną, dopóty nie znikną....
Pozdrawiam
-
@Andrzej Dąbrówka
wie Pan, bo Pan nie zna całej historii: samolot ściął brzozę, a dziadek nadludzkim wysiłkiem woli (gdy podwozie porwało jego chatkę ze sprzętem do pędzenia bimbru) uwiesił się podwozia i w ten sposób się uratował. W trakcie korkociągu jednak poleciał znowu w krzoki, no a stamtąd wrócił slalomem na działkę, gdzie mógł oszacować straty i ocenić sytuację.
-
@FYM żeby nie szukać daleko analogii potwierdzających systemowe działanie
sowieckich służb i tych które im podlegały - sprawa Grzesia Przemyka.
Nie skazali policjanta bo przy uczciwym śledztwie mogłoby dojść do umoczenia innych mocodawców wyroku. Zawsze jednak pozostał plan B dla zbyt dociekliwych tzn - jak w przypadku ks. Popiełuszki można było wskazać pionka. To najdalsze 'ustępstwa' tej mafii. W sprawie Grzesia jak widać nie ofiarowano nam nawet tyle 'sprawiedliwości'.
Powtarza się to zawsze i niezmiennie - wydawać by się mogło, że to właśnie Polacy powinni doskonale znać te zagrywki ale udaje im się przy pomocy wpływu na mediach i swoich kretów omamiać część społeczeństwa i doprowadzać do otumanienia bo jakaś część jednak temu podlega. Wszystkich nie otumanią więc pytanie jak daleko się posuną. Tego co narobili w ekonomii w państwie przed młodzieżą nie ukryją nawet jak części zrobili wodę z mózgu w sprawach historycznych. Jak na razie więc wysyłają goeblsików w sieć. No i oczywiście zamykają usta komu się da. Szybkie porządki w NBP są sterowane odgórnie i nie chodzi tylko o łatanie dziury której są autorami ale i o informacje również te z instytucji bankowych, które powołał Skrzypek a które miały działać niezależnie od rządu ale informacyjnie dla obywateli kraju.
Zaczęły się informacyjne czystki - zwłaszcza w sprawach ekonomii, poza tym czystki w urzędach- już na całego. Zwłaszcza tych kluczowych - w tym charakterystyczne - w straży granicznej i policji.
Ponieważ w kwestii straży granicznej liczy się w Schengen granica wschodnia - kierunek działań jest oczywisty.
O reszcie pisze Aleksander Ścios.
-
@Gemba
dopóki nie zobaczę żadnego z tych urzędników na ławie oskarżonych, nie uwierzę, że jakaś krzywda może ich w neokomunistycznej Polsce spotkać.
-
@n0str0m0
możliwe, że ten płyn, to był rozlany bimber dziadka, po prostu. A za hasło "działka rolno-warzywno-brzoziana" masz u mnie duży plus :)
-
@thaer
no właśnie, co tam w Samarze u babuszek w remontowni słychać? :P
-
@błotosmętek
a kto by tam po cudzych działkach sam chodził, zwłaszcza jak należą one do ludzi resortu?
-
@biedronka
sprawa Przemyka jest szokująca. Gdy słuchałem wczoraj wypowiedzi sędziny, to aż mną terepało.
-
@Kajka
nie przeceniałbym siły frontu prorosyjskiego - agentura nie jest wcale tak mocna, jak się jej wydaje. Jeden film "Solidarni 2010" zatrząsł nią tak, że do dziś nie może się pozbierać. Smutne jest jedynie to, jeśli ludzie zdawałoby się po prawej stronie, uważają, że nie ma co drążyć sprawy tragedii. Co do takich ludzi jak Passent, to trudno oczekiwać, by mówili co innego, skoro tak długo służyli Rosji. Dla nich zbrodnią jest nie tylko przeciwstawianie się Rosji, ale nawet stawianie jej jakichś zarzutów. Ci ludzie nigdy nie przestaną myśleć po sowiecku, bo taka ich sowiecka natura - kto duszę czerwonemu diabłu oddał, ten niestety, pozbawił się drogi powrotu do zwykłych, normalnych ludzi.
Powiem jednak tak: ja się cieszę, naprawdę, bardzo się cieszę, że ci ludzie służą Rosji z takim zapałem, taką determinacją, takim przekonaniem i taką wiernością. Niech nadal tak wiernie służą. Gdyby bowiem naraz stanęli po stronie Polski, mielibyśmy poważny dylemat - jak ich osądzić po tym wszystkim, co na szkodę naszego kraju zrobili.
Nie może być bowiem żadnej kolejnej grubej kreski, pamiętaj,
pozdr
-
@Andrzej Dąbrówka śmieszna sprawa z tą brzozą ale kiedyś leśnicy
(taki jeden z którym rozmawiałam np o tym wiedział) pamiętali o tym, że brzozy smagają. Smagają bo są giętkie. Tam gdzie rosną brzozy ginie las sosnowy. Tylko stare gałęzie brzóz - te najniższe są sztywne. Młody czubek - bywa raczej giętki - tak jak te smagające gałęzie :). Dlaczego ścinać miałoby skrzydło? Po pierwsze nie jest ostre na brzegu tym nacierającym bo to kwestia aerodynamiki ...Bardziej prawdopodobny byłby ciąg silnika - pod skrzydłem- ale silnik ponoć nie uległ takim zniszczeniom...
No a brzoza dla Rosjan ma znaczenie kultowe. Cóż może i takie jak to że to akurat polon trafił do Londynu w roli narzędzia sowieckich służb.
Ale teraz tylu botaników co i ekspertów lotnictwa - a w Rosji to już roi się od nich :). Jak widać materiałoznawstwo też zostało zarzucone na rzecz mitów.
Pozdrawiam
-
@Free Your Mind
" - agentura nie jest wcale tak mocna, jak się jej wydaje."
No, to jesteś optymistą:)
Ale co dzieje się z tymi "obiektywnymi" komentatorami? M.in. z Rzepy?
O agenturę, ani o prorosyjskie działania ich nie podejrzewam, chociaż zajmując się Jarosławem i PIS-em tylko, krytykując ich zamiast wspierać w dążeniu do prawdy o Trgaedii Smoleńskiej silą rzeczy stają po stronie antypolskiej.
Nie mogę słuchać ich "letnich", poprawnych wypowiedzi lub wręcz krytycznych pod adresem Jarosława. Totalny odlot.
Nie ma co owijać w bawełnę - po 10 kwietnia to jest konflikt Polaków z antypolakami.
I trzeba wyraźnie, bezwarunkowo stanąć po jednej stronie, tu nie ma miejsca na żadne "centrum", ani na żadne intelektualne wygibasy.
PS.
o tym, że nie może być grubej kreski wiedziałam od 89 roku:)
Pozdrawiam
-
FYM - uzupełnienie
Jednym słowem dla wszystkich nie ważna jest treść tylko forma!!!
Ważny jest "przekaz" - musisz prawdę owijać w kolorowe paierki.
Nie chcę się wyrażać, ale njagorsze słowa mi się cisną na usta wobec tych oszustów marketingowych.
Żeby choć jeden zareagował - no co z tego, że komuś nie podoba się to czy owo, ale Jarosław Kaczyński mówi PRAWDĘ!!! do cholery. I chce prawdy!
I to jest najważniejsze! Nie ma odważnego....
-
@Free Your Mind
Faktycznie, zwracam honor...
-
FYM
Dziadek - świadek doskonały.
Pozdr.
-------------------
GW nie kupuję.
TVN nie oglądam.
TOK FM nie słucham.
Na Rysiów, Zbysiów i Mira nie głosuję.
-
@n0str0m0
Ale sugerująca winę samolotu. Jest to pewna nowość w narracji. Czym miałby być ten płyn, trudno powiedzieć; może to skroplona mgła była:)
-
@Free Your Mind
Trochę jak z zeznaniem świadka o pięciu ciałach w kokpicie, choć z tym sprawa jest bardziej niejasna.
Pozdrawiam
-
@Free Your Mind
Stek bzdur nagromadzonych w tym wywiadzie moze byc do przelkniecia tylko wyznawcom PO i to tym mniej rozgarnietych. Ja dorzuce jeszcze jedna, mianowicie, ani slowa o ryku silnikow. Zanim przewrocilby go podmuch powietrza, ten czlowiek padlby od huku silnikow i przez pare dni mialby problemy ze sluchem. A tu uslyszal trzask lamanej brzozy. No, no. Nic tylko kac i wydumki alkoholika, ktorych za wschodnia granica jest bardzo duzo.
Pamietam jak towarzysz general, bohater GW, odznaczony przez Rosje Sowiecka i ta obecna, proponowal w grudniu 1970 uzycie nisko lecacych odrzutowcow celem rozpedzenia tlumu. Huk silnikow mial to zrobic. Szkoda, ze ci co wymyslili ten wywiad nie skosultowali sie z tym ekspertem od dzialan bojowych wobec cywilnego tlumu.
Pozdrawiam
-
@Free Your Mind
Niektore rodziny nie sa zainteresowane odkryciem prawdy o katastrofie wystarczy wymienic meza poslanki Szymanek -Deresz, zony v-ce ministra obrony Ewy Komorowskiej czy ostatnio corki Sariusza-Skapskiego. To zachowanie jest zastanawiajace i przychodzi na mysl, ze byly dwa Tupolewy i czesc z pasazerow zyje. Podobno jedna z zon borowcow otrzymala telefon od meza - mowiacego, ze nie ma nog. Rozmowa zostala przerwana, a pozniej ktos zadzwonil i zaprzeczyl tym informacjom. Juz nie wiadomo w co wierzyc, - co jest prawda a co dezinformacja. Osobiscie wolalabym wierzyc, ze to byla zwykla katastrofa i wszyscy zgineli w nieswiadomosci. Kilkanascie lat temu, kiedy towarzyszylam mezowi w pracy na morzu i zawinelismy do portu Pisco, pojechalismy do muzeum w miejscowoci Ica. W tymze muzeum widzialam zwloki majace DWA tysiace lat i informacje, ze przyczyna zgonu byla gruzlica - to odnosnie sekcji zwlok. Oczywiscie cialo bylo zakonserwowane samym sposobem chowania zmarlych - w koszach, pozycji tzw.kubelkowej no i w piasku w goracym klimacie. Pozdrawiam serdecznie.
-
@Free Your Mind
"wrócił slalomem na działkę"
i szybko zaczął odbudowywać swoją chatkę, i jak przyszedł Amielin to już nie było widać żadnych uszkodzeń
-
@mariko2 - niektóre rodziny......
Zastanawiające są wypowiedzi niektórych rodzin.
Od samego początku wydają się być naciskane /słynny list/.
Ale dlaczego? W jaki sposób?
Co musi się dziać, żeby głośno wyrzec się dążenia do prawdy, do prawidłowego śledztwa w sprawie katastrofy, w której zginęli ich najbliżsi?!
Zupełnie niezrozumiałe i nie do przyjęcia.
Wypowiedzi pana Deresza, pań Komorowskiej i Skapskiej są żenujące.
-
@biedronka
"brzozy smagają"
zgodzę się że brzoza może podcinać inne drzewa, tak jak nić igelitowa w podkaszarce tnie bez kłopotu trawę a nawet badyle chwastów - ale nie wierzę że przecina skrzydła samolotowe, których dźwigary muszą unosić stutonowy ciężar (nie licząc przeciążeń).
Więcej w dyskusji pod wpisem "Tbilisi 2008 – Smoleńsk 2010; wojna i mgła"
brzoza
Osobny wpis poświęcił brzozie bloger Asadow
Historia pewnej brzozy...
-
@Free Your Mind
Myślę,że Tusk i jego ferajna doczeka się odpowiedniej oceny i odprawy, bo zgodnie z zasadą,że nienawiść wraca do wysyłającego w podwojonej dawce.
Osobiście nie mam nic przeciwko temu,ale powinno się to odbyć również w stosunku do tych niewidocznych kierowników tego rządu.
-
@biedronka
cyt.:
"(...) bo ten GROM przy autentycznych Cichociemnych.... (...)"
Szanowna biedronko, czy coś MERYTORYCZNEGO (ze się uzłośliwię) masz do Gromu, że mu Cichociemnymi wyjeżdżasz... ??
Jeżeli jestem zbyt złośliwy - wybacz, ale uważam, że Gromowi nieco nadpobudliwie 'pojechałaś'. :-)
pozdr.serd.
A.I.
-
@fymie
A ja tu zgodzę się z Biedronką.
" - agentura nie jest wcale tak mocna, jak się jej wydaje." No, to jesteś optymistą:)''
Sam często przywołujesz słowa śp. Kurtyki z wywiadu z Darskim: ,,Pojęcie „wszechogarniającego kłamstwa” odnośmy jednak do okresu komunizmu. Teza o systemie kłamstwa kontrolującym obecnie myśli jest przesadna, zakłada bowiem funkcjonowanie dzisiaj sformalizowanej i agresywnej struktury posttotalitarnej.''
Ktoś bardzo długo pracował nad tym, aby Ich wszystkich upchnąć do tego samolotu. I fakt, że 8 milionów ludzi jest tak strasznie ignorowanych, świadczy o dużej pracy wykonywanej na skutecznym nas zagłuszaniu. To, że ten artykuł ukazał się w NDz oznacza, że nasza przestrzeń kurczy się z dnia na dzień.
-
@biedronka
wiesz, brzoza ewidentnie była ścięta, przynajmniej na zdjęciach. Ja jednak podejrzewam, że raczej przez ruskich szachistów aniżeli polskiego tupolewa.
Pozdr
-
@Kajka
muszę być optymistą, bo inaczej pozostałaby tylko emigracja. Ja też nie znoszę tych "letnich" wypowiedzi. Polecam Ci lekturę najnowszego "Nowego Państwa", tam sporo mocnych tekstów,
pozdr
-
@Przemo 1
tak jest. Iluż to dziadków peerel uratowało przed zagładą, nie?
Pozdr
-
@weronka
wielu dziadków pracowało wtedy na działkach przy lotnisku, po prostu. Jedni przed katastrofą, drudzy w trakcie niej, a jeszcze inni - po niej,
pozdr
-
@Bialkowski
toteż mnie się wydaje, że faktycznie dziadkowi bimber musiał do łba uderzyć; a że w Rosji świadków wiele, to i w końcu się na świadka zatrudnił,
pozdr
-
@Andrzej Dąbrówka
oczywiście. Tak się w Rosji ludzie do roboty biorą. Widać to zresztą było na lotnisku, jak po katastrofie chłopy w mundurach reflektory naprawiali.
-
@Kajka
co do wypowiedzi przedstawicieli rodzin, to w paru komentarzach wyżej podawałem linki do niektórych z nich.
-
@Kazek39
ciekawe, jak będzie z tym, co zapowiedział niedawno Seremet.
-
@heniek52
to prawda (i z jątrzeniem, i z wiadomością), aczkolwiek i z USA dochodzą niewesołe wieści (mam na myśli reakcję Departamentu Sprawiedliwości).
Pozdr
-
@vee
w żywe oczy... - oni inaczej nie potrafią.
-
@jeremy
nie chodziło mi o to, by agentury nie doceniać, tylko nie przeceniać. Zresztą, skoro wspólnym, bezpieczniackim wysiłkiem doszło do eliminacji sporej części polskiej elity politycznej, to przecież nie jest to wyraz siły. Zabijanie niewinnych i nieuzbrojonych osób to nie jest żadna siła. Tak postępują tchórze i zdrajcy, a nie ludzie zdolni do otwartej walki.
-
@154
to, że części były zabierane lub podrzucane, wydaje się oczywiste - widać to było ze zdjęć satelitarnych po katastrofie.
Zamiast wrzucać linki, możesz wklejać zdjęcia do komentarzy wedle wzorca:
(center)
(img src="http://www. .jpg")
(br)
Tylko zamiast miękkich, łukowatych nawiasów trzeba wstawić (odpowiednio do tych podanych wyżej) ostre.
-
Ech wy paliaczki...
Mówią do mnie rosyjscy przyjaciele ze Smoleńska i Moskwy:
Ech wy, Paliaczki... Skąd wy macie jeszcze tyle złudzeń...
-
@Bolesław Bolesławski
wot, bracia Rosjanie, zatroskani.
-
Ech wy...
...a pewien cokolwiek przyzwoity acz czerwony (brunatny) dziennikarz w rosyjsko-języcznej szturmówce na Krymie, powiada: „Czy wyście tam nad Wisłą zapomnieli kto nami z Kremla rządzi...?”
Piszę w lubczasopismach
-
25.05.2012 10:53
-
19.05.2012 01:37
-
18.05.2012 12:07
-
16.05.2012 01:08
Ostatnie notki
-
Problem pamięci
Wnet znowu się zajmę posiedzeniem z udziałem „polskiego montażysty” - najciekawszym z wszystkich...
25.05.2012 09:51 118 -
Telefony (3)
Historia telefonów ofiar miała, jak wiemy, kilka takich węzłowych punktów. Po pierwsze, na pewno...
18.05.2012 10:21 271 -
Wywiad z prof. J. Trznadlem
1. FYM: Szanowny Panie Profesorze, zechce Pan przyjąć moje szczere podziękowania za znalezienie...
15.05.2012 19:58 297
Moje ostatnie komentarze
-
na tym prostym przykładzie widzimy, jak nienormalne jest oficjalne śledztwo. Jedna rzecz...
25.05.2012 16:10
-
z ludźmi cienia się walczy tak samo jak z komunizmem, bo to częstokroć ci sami ludzie.
25.05.2012 16:05
-
daj Boże, choć moim zdaniem czekanie bywa czasem stratą czasu. Czasami też pewne okazje...
25.05.2012 15:41
-
zastanawiam się nad jeszcze jednym - czy ktokolwiek z uczestników delegacji prezydenckiej...
25.05.2012 15:37
-
nie robiłem tego, lecz ktoś może spróbować, jak najbardziej. Natomiast wystarczy w...
25.05.2012 15:27
Najpopularniejsze notki
-
2. przesłuchanie Sasina (cz. 2)
komentarze: 541
-
Tajemnice Okęcia 2
komentarze: 539
-
Zagadka prezydenckiego fotografa
komentarze: 516
-
Wywiad z prof. M. Dakowskim
komentarze: 488
-
Prezydencka komórka
komentarze: 457
Aktywne dyskusje
-
Problem pamięci
komentarze: 117ostatnio: MESZEK
-
Telefony (3)
komentarze: 271ostatnio: FREE YOUR MIND
-
Wywiad z prof. J. Trznadlem
komentarze: 297ostatnio: FREE YOUR MIND
-
Posiedzenie z udziałem moonwalkera (1)
komentarze: 308ostatnio: INTHECLOUDS
-
Prezydencka komórka
komentarze: 457ostatnio: SAO PAULO
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- 1maud 1126 23262
- A elita !
- A-Tem 5 2919
- aandy 370 5467
- AlanPolish - Prawda jest najważniejsza... 28 106
- Albatros ... z lotu ptaka 88 1211
- amelka222 147 5825
- ander 189 5867
- Andrzej Dąbrówka 103 1870
- Andrzej Leja 243 5398
- Andy 51 499 3382
- aqqa 12 240
- Arnie 47 1001
- arturb 67 2327
- Bialkowski 18 2710
- biskup 0 418
- blueslover 254 1440
- Brudna Bomba 10 421
- Budyń78 613 2276
- C.v.I. 0 939
- cameel 130 2857
- chinaski 766 12199
- chips 8 262
- Chłodny Żółw 1302 8720
- dakowy 71 212
- Danae 2 1322
- danz 247 1886
- Easy Rider 8 308
- Eine 558 16943
- El Ohido Siluro 42 1378
- Gary Indiana 2 293
- giz 3miasto 387 22017
- Godziemba 332 9012
- grapik 1 34
- Grim Sfirkow 453 6680
- Grudeq 619 5191
- Grzegorz Rossa. 50 5908
- Głos oddolny
- Głos wolny 82 464
- intheclouds 53 2801
- Jan Kalemba 313 3948
- Janosik 241 2324
- Jarosław Kaczyński 23 0
- Jaszczur. 31 1265
- Joanna Mieszko-Wiórkiewicz 288 3314
- Julia M.Jaskólska 39 199
- kandahar 24 850
- Kindow 19 1078
- Kisiel 809 9760
- kokos26 1618 4215
- Kontrrewolucja Teraz
- Koteusz 1494 31287
- LogicOnly 3 548
- lonewolf4 1 438
- lordJim 0 2110
- Ludwiq 1 675
- Magda Figurska 569 6554
- mailbox 2 766
- malibu 57 3962
- marektomasz 24 3002
- maxoo 13 1734
- MGlinski 5 1656
- MMariola 210 3899
- mohairhead 173 3129
- mona 304 4544
- nietoperz 10 175
- Ob.Serwator. 38 730
- Piotr Jakucki 49 150
- Pluszaczek 240 412
- poldek 409 6497
- POLIS MPC 19 30
- Ponury Wtorek 75 338
- PPablo 136 1242
- propatrian 0 192
- Przemek Piętak 233 1220
- Publikacje Gazety Polskiej 572 56
- RadioBotswana 24 1090
- rekontra 636 7765
- roko 189 2920
- Rolex 699 17811
- seawolf 845 10102
- Siostra111 17 88
- Sir Winston 43 2691
- Smok Gorynycz 233 1332
- Smok Poznański 0 393
- Stary Wiarus 470 3154
- swallow 6 561
- Synteza 142 985
- t-rex 217 3701
- Teresa Bochwic 290 3848
- thaer 68 1095
- Tomasz Szymborski 151 385
- Tommy Lee 37 1415
- venaida 3 47
- W kapeluszu Panama 190 4318
- weronka 594 7763
- z lornetką wśród...blogerów 177 5452
- zestawienia 39 80
- Zuzanna Kurtyka 9 4
- zwyczajna kobieta 49 1490
- Łukasz Warzecha 652 4913





Pozdro.