Komentarz został zapisany. Będzie widoczny w ciągu kilku minut.
Wystąpił błąd, komentarz nie został zapisany. Spróbuj ponownie później.
komentarze do wpisu » Konwersja Krzemińskiego
-
FYM
To dokładnie tak samo, jak z książkami, nie da się ulepić czytelnika na swój obraz i podobieństwo. Nie można podawać ludziom kitu i wmawiać im, że to grzyb marynowany, wyjątkowo smaczny. Można ich tylko do zjedzenia tego kitu zmusić. Tak robili komuniści, ale dziś już pała zardzewiała, a ta cała medialna socjotechnika, jak widać, nadaje się tylko do rzucania za psami.
2009-11-06 22:13
-
Krzemiński
Krzemiński należy do wesołej ferajny,był członkiem KLD zapatrzonym w Donka niczym w obrazek. Śmieszy mnie jak się wypowiada jako "niezależny socjolog". Tak samo śmieszą mnie opinie Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową który ostatnio lobbuje za hazardem, Instytut założony przez KLD a personalnie przez Lewandowskiego. Śmieszą mnie wszelkie sondaże PBS DGA. PBS to też była przybudówka KLD...
2009-11-06 22:17
Ps. Ciekawe czy Krzemiński należy do PO?
-
Jacy profesorowie/inteligencja taki naród/
okazuje się ,że ta inteligencja zobaczyła to co ludzie mniej wykształceni ale również inteligentni widzieli już od dawna.Ale to dziwne od Wszystkich Świętych nie tylko profesor Krzemiński przejrzał na oczy.Stali się odważniejsi Tomasz Machała, Monika Olejnik.Czekam tylko na danie głosu przez Wołka,Żakowskiego. mgr Waldemara Kuczyńskiego, bo już zaczynają ale na razie z innego tonu.
2009-11-06 22:18
-
FYMie
z tą wszak różnicą, że aspiryna leczy, a przynajmniej koi, a na Krzemińskiego można co najwyżej zachorować ;-)
2009-11-06 22:20
ciekawostki, same ciekawostki, już się gubię w domysłach co jutro nam przyniesie ;-)
pzdro
-
@FYM
Jak znam Krzemińskiego to on tak się jedynie kryguje, bo w rzeczywistości to on salonowiec z krwi i kości. Może uznał, iż trzeba się trochę odróznić od koleżanki Wanat, która całowicie skompromitowała się w zeszłotygodniowej rozmowie z tymże Mazurkiem.
2009-11-06 22:22
Ponadto Krzemiński to taki "tęczowy" katolik.
Pozdrawiam
-
@ FYM
> Krzemiński doznał niebywałego objawienia
2009-11-06 22:22
Krzeminski przejrzal. To jest cudowne, CUDOWNE!
-
Krzemiński słabuje?
Musi, że ta mientka ocena RM to efekt choroby! Kurna grypa? Czy co tam modnego na salonach...?
2009-11-06 22:25
-
Tygodnik Powszechny
Kiedyś czytałem TP dosyć regularnie. Jesienią ubiegłego roku trafiłem na bibliotecznej półce TP w innej, bardziej nowoczesnej niż kiedyś formie. Spędziłem z nim kilka godzin. Cały numer poświęcony był Radiu Maryja. Między wielu krytycznymi ocenami zauważyłem zarzut antysemickości RM. Tak mnie to zaintrygowało, że będąc samotnie w lesie, korzystając z dobrego odbioru tej stacji włączoną ją miałem po kilka godzin dziennie. Nie żałuję. Ponieważ nie odebrałem z niej żadnych treści antysemickich zapytałem na portalu internetowym związanym z TP o to, gdzie w RM można te treści antysemickie znaleźć. Odpowiedzi nie dostałem.
2009-11-06 22:25
Widać na temat antysemityzmu rozkazy teraz mają inne. Trzeba się spytać Barbura.
-
@autor
Krzemiński, to nieszczęście polskiej socjologii. Tytuł jego rozprawy habilitacyjnej "Co się dzieje między ludźmi" upoważnia go do wypowiadania się na każdy temat i to robi, i zawsze plecie bzdury. Jeśli teraz coś powiedział z sensem, to może być tylko przypadek.
2009-11-06 22:32
A Autor narzeka na media publiczne, ale zamiast rano modlić się z RM, słucha wywiadów w jedynce :)
-
@coryllus
świetne podsumowanie, zgadzam się. Zresztą kitu zbyt dużo się zjeść nie da, mimo przymusu :)
2009-11-06 22:32
-
@rysiek z PO
Krzemiński należał do czołowych bojowników antykaczystowskich. Z tego choćby względu jego "odkrycie" RM jest intrygujące.
2009-11-06 22:34
-
@Skorpion 1
na konwersję Kuczyńskiego to bym nie liczył, choć z drugiej strony niezbadane są wyroki Boże. Natomiast co do Wołka możemy być pewni, że on ostatni zgasi światło w Ministerstwie Prawdy, skoro wylazł tam na najwyższe piętro.
2009-11-06 22:35
-
@Chłodny Żółw
Chyba świńska ta grypa, nie kurna. :)
2009-11-06 22:36
-
Free
Płaczą, że likwidacja mediów i za cholerę nie pojmują, dlaczego, takie fajne chłopaki. Takie fajne, a takie nierozgarnięte jakby im ktoś ołowianą płytką zablokował łącza kojarzenia przyczyny ze skutkiem.
2009-11-06 22:36
Też tak któregoś dnia pomyślałam: niech idą w maliny, razem z tymi swoimi publicznymi mediami. Choćby za ten wieczór wyborczy z 2007 roku, kiedy ten ich oddech ulgi był tak materialny, że aż się skraplał na szybie za oknem.
-
@giz 3miasto
e no, jest jednak nieco kojące to, że czołowy przedstawiciel salonu nagle twierdzi, że RM to radio religijno-patriotyczne. Owszem nie wiadomo, czy to się pojawiają już znaki "czasów ostatecznych", czyli grzebania PO, czy coś innego, ale coś ciekawego się dzieje :)
2009-11-06 22:37
-
@Godziemba
i takiego scenariusza nie można wykluczyć. Jednak, co do Wanat, to podejrzewam, iż nie powiedziałaby o sobie, że jest katoliczką.
2009-11-06 22:38
Pozdr
-
@brat-olin
cud Tuska, po prostu :)
2009-11-06 22:38
-
@Chłodny Żółw
chyba że grypa :)
2009-11-06 22:38
-
@Almanzor
myślę, że wiele osób przeszło takiego rodzaju konfrontację ze stereotypem wytwarzanym wokół RM.
2009-11-06 22:39
-
autor
redaktor Mazurek Krzeminskiego rozjechal walcem.. pyszne
2009-11-06 22:41
-
Swietny komentarz, Ekscelencjo !
Krzeminski
2009-11-06 22:42
jest zwyklym, salonowym, smierdzacym piskorzem,
jak ktos napisal, drugoligowym salonowcem.
Z tego powodu, ze jakosc jego tekstow jest trzecioligowa.
Latwo go wiec atakowac, jednak Krzeminski jest nieprzemakalny,
nie rozumie o czym sie do niego mowi i... bredzi dalej.
Taki Palikot czy Niesiolowski polskiej (pozak sie Boze) socjologii.. Moze palnac najwieksze glupstwo, lubia go wiec media i Mazurek.
* Brawa dla FYM-a za ten txt !
-
@C z B
"Co się dzieje między ludźmi"? Naprawdę taki tytuł? :)
2009-11-06 22:42
-
@latinitas
tak, świętowali zwycięstwo wyborcze tak hucznie, jakby armia czerwona wróciła.
2009-11-06 22:44
-
@wawa
może walczykiem :)
2009-11-06 22:46
-
@baca.
mimo wszystko Kamiński przyznaje się w tym wywiadzie, że się nieco pomylił w osądzie RM, więc choćby z tego powodu należy go pochwalić.
2009-11-06 22:47
Pozdr
-
Nie sądzę,
Wydaje mi się, że to jest bardzo poboczna i marginalna wypowiedź o której "niezależny socjolog" zapomniał już pewnie. To nie jest Śpiewak który też do KLD należał...
2009-11-06 22:49
-
@rysiek z PO
no ale bodajże całą książkę napisał Krzemiński o RM.
2009-11-06 22:55
-
Wielkie odkrycie Krzemińskiego dotyczące RM, o którym średnio rozgarnięty parafianin wie od zawsze.
Gazeta Wyborcza musi być zdruzgotana, w sumie jednak mało mnie to obchodzi.
2009-11-06 23:01
-
@Free Your Mind
http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=55940&lang=pl
2009-11-06 23:03
-
@C z B
dzięki :)
2009-11-06 23:11
-
Kolejny opuszcza tonącą łajbę GW...
I tylko tyle. Ta "konwersja" nie zmieni jego opinii na tematy aktualne które będzie wygłaszał jako "niezależny socjolog".
2009-11-06 23:30
Osobiście muszę powiedzieć że w kwestiach zasadniczych w trakcie jakichkolwiek przesileń politycznych nie ufam ani GW ani RM bo stosują te same metody. I bynajmniej nie są to metody oparte o prawdę obiektywną.
-
FYM
Krzemiński?... niesłychane. Wiedziałem o jego pracy nad książką poświęconą środowisku słuchaczy RM i myślałem, że chodzi li tylko o udowodnienie obiegowych tez głoszonych na salonach i w mediach, a tutaj spotyka mnie jakże miła memu sercu konsternacja. Posłuchał i dowiedział się prawdy. Ma pan całkowitą rację jest to casus prof. Wolniewicza. O. Rydzykowi jak się o tym dowie to szczęka opadnie ze zdziwienia. Pięknie dziękuję za tą sympatyczną wiadomość.
2009-11-06 23:35
-
@Free Your Mind
Ci totalniacy których nie wiedzieć czemu nazywa się salonem (jeżeli już to powinno stosować się podwójny cudzysłów) stosują stare UBeckie chwyty tzn. wyszydzić, oczernić, zdyskredytować byle nie wdawać sie w polemikę bo by się rychło okazało, że "król jest nagi".
2009-11-06 23:43
-
@ FYM
Właśnie niedawno przeczytałam - i też oniemiałam.
2009-11-07 00:09
Muszę poszukać RM, bo - zupełnie serio - nie mądrzę się na jego temat, jako osoba absolutnie wierna "jedynce".
Kiedyś nie trzeba było słuchać niczego więcej, a poranne rozmowy były punktem odniesienia nawet dla Tusk V.
Szrubarz dał mi popalić tak, że mam odruch wymiotny.Nie widzę powodu, żeby męczyć się dłużej z tym głąbem.
Nie chcem, ale muszem.
-
Casus Wolniewicza ?
paproch napisal:
2009-11-07 00:57
/.../
Ma pan całkowitą rację jest to casus prof. Wolniewicza. O. Rydzykowi jak się o tym dowie to szczęka opadnie ze zdziwienia.
/.../
FYM,
nie zgadzam sie ze stanowiskiem paprocha, nie zgadzam sie ze stanowiskiem FYM-a, ktory cieszy sie, ze Krzeminski zmadrzal.
Krzeminski nie zmadrzal, nie wierze w takie cuda.
Zmadrzal prof. Spiewak, ale to inna klasa.
Profesor Wolniewicz nie ma nasladowcow, niestety.
Obym sie jednak mylil.
alle
baca.
-
A może następna kombinacja operacyjna?
A może RM bedzie popierac
2009-11-07 01:19
jakiegos Giertrycha etc... i nalezy je wzmacniać
(aby odebrac głosy PIS).
-
@baca.
Drogi Panie.
2009-11-07 02:44
Oczywiście,że nie spodziewam się aby Krzemiński jak Wolniewicz od tej pory stawał w każdej niemal dyskusji w obronie RM. Jak zaznaczyłem porównanie dotyczy tylko sposobu zmiany poglądów.
"Posłuchał i dowiedział się prawdy. Ma pan całkowitą rację jest to casus prof. Wolniewicza".
Mam tylko wielką nadzieję, że otworzyły się jemu oczy. A chyba pewność, że nie usłyszę z jego ust niedorzeczności o antysemityzmie w RM. Nie popadam tak samo jak i FYM w euforię, lecz (na miarę tego wydarzenia) oceniam to jako miłą zmianę na salonach. Taki mały kroczek ku prawdzie a cieszy. Nie odbiera Pan mi tej radości...
-
@Free Your Mind
"Strach pomyśleć, jakby to ludzie z Ministerstwa Prawdy przeżyli."
2009-11-07 02:52
Ty, katolik, śmierci ludziom życzysz? Bo, wiadomo przecież, że tego by NIE przeżyli.:)
-
FYM
:)))
2009-11-07 03:00
pozdr.
-
@Free Your Mind
Ja poszedłbym dalej szanowny autorze. Gdy już nasze państwowe media w końcu upadną i zobaczymy z utęsknieniem jak jakieś Kraśki; wykorzystują swoje piękne połyskujące uśmiechy do "fachowej" prezentacji najnowszej wersji mopów w tele-sprzedaży, To wtedy nadejdzie czas odbudowy, a raczej zbudowania od nowa(wzorem CBA)polskiej państwowej telewizji. Myślę, że w tym czasie o. Rydzyk zakończy właśnie budowę geotermii i świątyni. Można więc będzie uprosić go, żeby wziął się za wybudowanie mediów ogólnonarodowych, których główną misją będzie patriotyzm i edukacja obywatelska. Możliwe też, że jeśli sondaże potwierdzą aprobatę społeczną; do budowania polskich mediów przez doktora o.Rydzyka i to w jakiś 70%, to w ramach kampanii prezydenckiej poprosi go o to osobiście, sam Donald Tusk. Pozdrawiam
2009-11-07 03:08
-
@rysiek z PO
toteż ja nie mówię, że należy się od razu Krzemińskiemu rzucać na szyję. Twierdzę, że nie stanowi on beznadziejnego przypadku i niebo jest dla niego otwarte :P
2009-11-07 06:47
-
@paproch
no ale jak to Michnik przełknie? :)
2009-11-07 06:47
-
@Sarmata
no ale okazuje się, że czasami z salonowych szeregów wyłamuje się jakiś nieszczęśnik i zaczyna sprawdzać obiegowe tezy salonu. Co z tego wychodzi? No właśnie choćby takie nawrócenie jak u Krzemińskiego.
2009-11-07 06:48
-
@mona
ja coraz bardziej skłaniam się do tezy, że media trzeba uruchomić na takiej zasadzie jak RM. Dobrowolność finansowania ze strony odbiorców oparta na zaufaniu do nadawcy i tyle. Teraz zapewne dojdzie do takiego manewru, że ktoś będzie chciał dofinansowywać media publiczne z budżetu, ale ja nie chciałbym, żeby z moich podatków jacyś marni dziennikarze obecnej Jedynki czy Trójki robili sobie programy, po przesłuchaniu których człowiek się czuje głupszy niż przed przesłuchaniem :)
2009-11-07 06:54
-
@baca.
kto wie, może jednak - nie tyle naśladowcy, co podobne historie, jak ta z Wolniewiczem, się pojawią :)
2009-11-07 06:55
-
@Januszus
z tego, co do tej pory widać, to RM popiera otwarcie (choć nie bezkrytycznie) PiS i ewentualnie ruch J.R. Nowaka.
2009-11-07 06:56
-
@dicewars
śmierci niekoniecznie - nawrócenia.
2009-11-07 06:57
-
@Kisiel
:)
2009-11-07 06:57
pozdr
-
@ljStach
nie zaszkodziłoby gdyby z czasem o. Rydzyk uruchomił jakiś kanał informacyjny (przeciwwagę dla TVN24) oraz - z myślą o młodych ludziach - muzyczny (przeciwwaga dla MTV, Vivy etc.). Oczywiście wymagać to będzie wielu nowych ludzi, ale przecież w toruńskiej szkole kształci się pokolenie m.in. zupełnie nowych dziennikarzy :)
2009-11-07 06:59
-
FYM
W żadne przemiany Krzemińskiego nie wierzę - to próba uwiarygodnienia się, wskoczenia na inny poziom wiarygodności - by za chwilę, z tego właśnie poziomu zionąć ogniem.
2009-11-07 09:55
Cyniczne zagranie.
Pozdr.
-
@Przemo 1
niewykluczone :)
2009-11-07 09:59
-
Krzemiński często mnie irytował swoim zacietrzewieniem...
... i jednostronnością, ale inteligencji nie można mu było odmówić i w końcu wzięła ona górę nad stereotypami środowiskowymi.
2009-11-07 13:58
-
@zetjot
nie twierdzę, że Krzemiński jest ciemny.
2009-11-07 14:02
-
Właśnie przeczytałem w Rzepie...
... rozmowę Mazurka z Krzemińskim.Tego się nie spodziewałem.
2009-11-07 18:21
-
@zetjot
ja też :)
2009-11-07 21:39
-
@FYM - Sadurski będzie następny...
To jest nieuchronny proces nawracania się grzeszników, którzy już wiedzą jak wygląda dno.
2009-11-07 21:49
-
@humbug96
będę się modlił za Sadurskiego w takim razie. Sytuacja nie jest beznadziejna, jak widać po Krzemińskim :)
2009-11-07 21:56
-
ale niewiele to pomogło
Najbardziej niesamowite w tym bardzo skądinąd ciekawym wywiadzie jest dla mnie to, że po wszystkich zaskoczeniach, objawieniach, zrozumieniach i spostrzeżeniach, zobaczeniu Radia Maryja na nowo itd., prof. Krzemiński mówi: "Muszę stwierdzić, że wyniki badań nie wpłynęły na zmianę moich generalnych poglądów na temat Radia Maryja."
2009-11-08 11:10
Oto postmodernizm w czystej postaci.
-
@Teresa Bochwic
ma Pani rację. Jeśli bowiem ktoś dostrzegłszy, że się mylił lub sądził po pozorach, pozostaje w błędzie lub tychże pozorach, to marnie wygląda jego intelektualna rzetelność,
2009-11-08 11:23
pozdr
-
Konwersja po aktualizacji
Post ma proroczy tytuł. :) Na stronie "Rz" jest już pełna wersja wywiadu, i jak się okazuje intelekt staje dęba wcale nie z powodu RM:
2009-11-09 21:30
http://www.rp.pl/artykul/61991,388876_Intelekt__stanal_mi_deba.html
pozostałe notki »
-
2009-11-06 14:26
Cóżeś Radku Sikorski uczynił Moskalom?
Ruscy, jak to Ruscy, są niedoścignieni w dezinformowaniu i właściwie nie ma dla nich znaczenia to, czy ich kociokwik ma coś wspólnego z tym, co powiedział Sikorski, czy też z tym, co mógł powiedzieć, czy raczej z tym, czego nie powinien mówić. Ruscy...
komentarze (51) -
2009-11-06 10:41
Popperowskie ujęcie demokracji a "UE"
Karl R. Popper (1902-1994) w przedmowie do polskiego wydania książki „Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie” 1 pisał: „ Polska, ze względu na swe bardzo niefortunne położenie geograficzne pomiędzy dwoma obłąkanymi gigantami...
komentarze (32) -
2009-11-05 09:00
Tako rzecze Kłopotowski
Człowiek popija kawę poranną, zaglądając do Sieci i dowiaduje się nagle, nie tylko, iż Nietzsche (syn pastora) miał rację, bredząc „Bóg umarł”, ale że i chrześcijaństwo przeżywa agonię. To wszystko głosi nasz nieoceniony red. K. Kłopotowski,...
komentarze (132)
zgłoś nadużycie
Zgłoszenie zostało zapisane.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Dodaj do listy zablokowanych
Czy na pewno chcesz zablokować tego użytkownika?
legendarne dialogi piwniczne ludzi zapiwniczonych
w Irlandii 2
(before you read me you gotta learn how to see me)
free your mind
and the rest will follow,
be colorblind,
don't be so shallow
"bot, który się postom nie kłania"
[Docent Stopczyk]
"FYM, to wesoły emeryt, który już nic, ale to absolutnie nic nie musi już robić" [partyzant]
"Bot FYM, tak jak kilka innych botów namierza posty i wpisy "z układu" i daje im odpór" [falstafik]
"Czy robi to w nocy? W takim razie – kiedy śpi? Bo jeśli FYM od rana do późnej nocy non-stop tkwi przy komputerze, a w godzinach ciszy nocnej zapewne przygotowuje sobie kolejne wpisy, to kiedy na przykład spożywa strawę?" [Sadurski] "Ale teraz zadam Sadurskiemu pytanie: Załóżmy, że "wyśledzi" pan w przyszłości jeszcze kilku FYM-ów, a któryś odpowie prostolinijnie, że jest inwalidą i jedyną jego radością (z przyczyn wiadomych) jest pisanie w S24, to czy pan będzie domagał się dowodów,czy uwierzy na słowo?" [osa 1230]
"Zagrożenia dla pluralizmu w ramach Salonu widzę w tym, że niektórzy blogerzy - w tym właśnie FYM - wypraszają ludzi, z którymi się nie zgadzają. A zatem dojdzie do "bałkanizacji" Salonu: każdy będzie otoczony swoją grupką zwolennikow, ale nie będzie realnej dyskusji w ramach poszczególnych blogów. Myślę, że nie daję przykładu takiego wykluczania." [Sadurski]
"Już nawet nie warto tego bełkotu czytać, spod jednego buta i z jednego biura. Na fanatyków i pałkarzy lekarstwa nie ma."[Igła]
"FYM już kupił S24 swoim pisaniem, jest teraz jego twarzą. Po okresie Galby i katatyny nastąpił czas dziennikarzy "Gazety Polskiej". Ten przechył i stalinopodobne teorie spiskowe, jakie się wylewają z jego bloga oraz innych mu podpbnych - przyciągają do Salonu nastepnych i następnych.
Tu już od dawna nie zależy nikomu na rzetelności i klasie pisania - lecz na tym, aby było klikanie, aby było głośno i kontrowejsyjnie. Promowanie takich ludzi jak FYM i Paliwoda - jest całkowicie jednoznaczne."[Azrael]
"Ale jaki jest problem?"[Kwaśniewski]
kwestia archiwów IPN-u
Janke: "Nigdy nie mówiliście o pełnym otwarciu?"
Komorowski: Co to znaczy otwarcie?"
"Trudno zrozumieć, jak można ogłupić społeczeństwo. Dlaczego tylu ludzi ośmiela się nazywać zdrajcą Wojciecha Jaruzelskiego. (Edmund Twardowski, Warszawa) "
[tzw. listy czytelników do "Trybuny"]
"Z przykrością stwierdzam, że prezydent nie przedstawił żadnych propozycji ws. służby zdrowia"
[Tusk]
"Niewidzialna ręka rynku, jak sama nazwa wskazuje, jest ślepa."
[ekspert w radiowej audycji prowadzonej przez R. Bugaja]
"Mamy otwarte granice, miejmy też otwarte umysły. Jasna Góra horyzontów rządowi i parlamentarzystom nie rozszerzy. (S. Barbarska, woj. wielkopolskie) "
[tzw. czytelniczka "Trybuny"] Apel ATK ws. CBA

moje ostatnie komentarze »
-
ja też staram się trzeźwo patrzeć, zwłaszcza w tej kwestii, że nie wszystko jest...
2010-02-09 12:34
-
trudno im się dziwić. Obłowili się przez te 21 lat. Pozdr
2010-02-09 12:23
-
bo oni sami już nie wiedzą, co obalili - może obalili po prostu flaszkę z komunistami, ale...
2010-02-09 12:22
-
OK :)
2010-02-09 12:21
-
ja bym nie nazywał tego obiektywizmem, co krótkowzrocznością.
2010-02-09 12:20
ostatnie notki »
-
Synowie dziada
2010-02-08 21:31
-
Podniesiona ręka i czapka Kamińskiego
2010-02-08 09:08
-
Łoj diridi?
2010-02-07 13:30
-
W kierunku dekomunizacji
2010-02-06 10:11
-
"Dzień dobry"
2010-02-05 17:36
najpopularniejsze notki »
-
Nie znasz dnia ani godziny...
komentarze: 243
-
O ateizmie
komentarze: 221
-
Nie
komentarze: 190
-
Czeski film
komentarze: 188
-
Dzień świra
komentarze: 175
aktywne dyskusje »
-
Synowie dziada
komentarze: 150ostatnio: Rekinek
-
Podniesiona ręka i czapka Kamińskiego
komentarze: 100ostatnio: Free Your Mind
-
W kierunku dekomunizacji
komentarze: 85ostatnio: Free Your Mind
-
Łoj diridi?
komentarze: 103ostatnio: Free Your Mind
-
"Dzień dobry"
komentarze: 109ostatnio: Free Your Mind


komentarze (60) skomentuj